Speed It Up

Speed IT Up:

Време за знания и забавление

Надграждай знанията си и развивай уменията си, докато се забавляваш – това е най-важното в нашата двуседмична ИТ работилница Speed IT Up. Тя дава възможност на студенти и ученици да се докоснат до екипната работа във водеща ИТ компания и да разработят истински софтуерен продукт.

Вече можеш да кандидатстваш за есенното издание на нашата софтуерна работилница Speed IT Up, което ще се проведе присъствено в софийския офис на Немечек България между 6 и 17 ноември!

Не се бави – кандидатстването приключва на 17 октомври!

Кандидатствай сега

cover

Защо си струва

speed_it_up.why-its-worth-it.It's dynamic as well as a lot of fun

Дава отлична представа за истинска работна среда

speed_it_up.why-its-worth-it.It's dynamic as well as a lot of fun

Помага ти в избора на кариера

speed_it_up.why-its-worth-it.It's dynamic as well as a lot of fun

Гарантира полезен опит

speed_it_up.why-its-worth-it.It's dynamic as well as a lot of fun

Продължава само 10 работни дни

speed_it_up.why-its-worth-it.It's dynamic as well as a lot of fun

Страхотно предизвикателство е

speed_it_up.why-its-worth-it.It's dynamic as well as a lot of fun

Динамично е, както и много забавно

Какво ще научиш

Какво ще научиш

Какви технологии използват нашите специалисти

Какви са задълженията на Software Developer, Sys Admin, Business Analyst, UX и QA

Как ефективно да работиш в екип и какви са каналите за комуникация в него

Каква ще бъде програмата

Разгледай акцентите в програмата на работилницата по дни.

Ще се запознаеш с другите участници в работилницата и с нашата компания

Ще се запознаеш с част от нашите системни администратори

Ще научиш какво е Scrum

Ще се запознаеш с позицията Business Analyst

Ще проведеш среща с клиент, на която ще уточните какви са неговите изисквания и нужди за изработката на софтуерния продукт

Ще се запознаеш с позицията UX Designer

Ще проведеш среща с клиент, на която ще уточните какви са неговите изисквания и нужди за изработката на софтуерния продукт

Ще се запознаеш с нашите програмисти и заедно ще приоритизирате задачите в разработването на софтуерния продукт

Заедно с останалите участници ще работите по разработката на софтуерния продукт, а нашите ментори ще са на ваше разположение

Ще се запознаеш с QA специалист, с когото ще тествате функционалността на продукта

Ще се подготвиш за представянето на продукта

Ще представиш софтуерния продукт пред твоите ментори и други колеги от компанията

Кои ще са твоите ментори

Някои от най-опитните специалисти в Немечек България се включват като ментори в рамките на работилницата.

В продължение на 10 работни дни те помагат на участниците във всяка от задачите им, направляват ги и им предават ценни знания за изработването на софтуерен продукт и екипната работа.

Съби Ангелов
Съби Ангелов
Team Lead
Теодора Здравчева
Теодора Здравчева
Sub-Team Lead, Scrum Master
Георги Гачев
Георги Гачев
Senior Software Engineer
Цветомир Шишков
Цветомир Шишков
System Administrator
Васил Наков
Васил Наков
Software Developer
Надя Джуфелкит
Надя Джуфелкит
QA Specialist
Николай Бонев
Николай Бонев
Software Developer
Благовест Ачанов
Благовест Ачанов
Senior Software Developer
Петя Желязкова
Петя Желязкова
Business Analyst
Георги Стоянов
Георги Стоянов
Atlassian Expert
Анна Николова
Анна Николова
UX Designer

Какво споделят участниците

Speed IT Up School Edition

Speed IT Up School Edition

Работилницата е предназначена за ученици от 10 до 12 клас с интерес към информационните технологии. Тя продължава 10 работни дни, между 10:00 и 18:00.

Кандидатстването за работилницата все още не е започнало. 

Speed IT Up University Edition

Speed IT Up University Edition

Работилницата е предназначена за студенти между 2 и 4 курс. Тя продължава 10 работни дни и след нейното приключване предоставя възможност на участниците да останат на стаж в Немечек България.

Кандидатстването за работилницата продължава до 17 октомври. Ще се свържем единствено с одобрените кандидати не по-късно от 26 октомври.

За да кандидатстваш, прочети внимателно задачата и ни изпрати решението й, заедно с попълнена контактна форма по-долу. Ако си сред одобрените, очаквай отговор от нас.

Условие: Да се проектира концептуално система, която да съхранява информация за родословното дърво на твоя домашен любимец. 

Критерии за оценка:

  • Да се подготви модел за базата данни, който да описва връзките и типовете данни, които ще се съхраняват там
  • Да се направи прототип на потребителския интерфейс (пример за прототип)
  • Да се направи пример на архитектурата на приложението (пример
  • Не е задължително да има написан код, но не можем да спрем никого, ако има желание (smile)
  • За бонус точки – имплементирай някоя от основните функционалности (например -– да извежда всичките мъжки животни нагоре по родословното дърво; да намери всичките роднини на твоя домашен любимец, които имат същия цвят козина като неговия или друга важна или интересна според теб функционалност).

Приемаме:

  • Псевдо код
  • SQL заявки
  • Истински код – без значение от технологията
  • Цяла завършена система 

Изисквания за решение на задачата:

  • Чистота на кода
  • Структура на базата
  • Бонус – добра и креативна имплементация на основните функционалности 
task_image

Попълни своите данни и решението на задачата

Изпращайки своите контакти, Вие ни предоставяте правото да съхраняваме и използваме данните Ви за целите на събитието, както и за последваща информация, свързана с предстоящи събития и активности на Немечек България.